Dobrý den, koupil jsem Smartphone Doogee Nova Y100X, došla baterka prodejce nemá novou. Mám 14 dní do ukončení záruky. Telefon teď nemohu používat. Je prodejce (Servatech) povinen mi vrátit peníze?
Poradí mi někdo, prosím?
Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
zivan píše:Neni, reklamaci baterie predpokladam zamitnul jako bezne opotrebeni, na ktere se zaruka nevztahuje a nikdo mu nenarizuje mit nahradni dily.
Nikeid píše:Jak "došla baterka"? Jako úplně kaput? Nebo už nevydrží to, co dřív? Pokud úplně kaput, tak to rozhodně není běžné opotřebení. Normálně reklamovat, požadovat výměnu, pokud nelze (jak říkáš), tak požadovat vrácení peněz (tj. odstoupení od smlouvy).
Nick Cave píše:Záleží také ve kterém eshopu Doogee koupil, zvláště když se v tomto případě jedná o šedý dovoz
roy1 píše:Vyjmutí a vložení baterie není hard reset, tim je uvedení do továrního nastavení. Takže udělej tovární nastavení a až po té mudruj. Btw ta Nokie je taky čistokrevný Číňan.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků